Amazon.com Cię ubierze

Niemal rok trwały prace nad wdrożeniem nowego segmentu produktów sprzedawanych w Amazon.com. Internetowy potentat sprzedaży detalicznej poszerzył swoją ofertę o dział odzieżowy, w którym znajdują się produkty ponad 400 marek.

Oferta odzieżowa Amazona jest tak szeroka, że każdy internauta może się w tym sklepie ubrać od stóp do głów. Próbna wersja sklepu odzieżowego Amazona testowana była już tydzień temu i jak twierdzą przedstawiciele firmy, próba wypadła pozytywnie. Już w ciągu kilku dnia fazy testowej, internauci złożyć mieli kilkadziesiąt tysięcy zamówień.

Szefowie Amazona, chcąc przyciągnąć klientów do swojego działu odzieżowego wprowadzili nawet specjalną promocję. Każdy kto zamówi ubrania za co najmniej 50 USD, otrzyma od firmy 30 USD na dalsze zakupy w Amazon.com