Agora: 2,6 mln z internetu

Przychody Agory z działalności internetowej wyniosły w II kw. 2004 r. 2,6 mln zł, co oznacza wzrost o 30 proc, wobec 2 mln rok wcześniej. Po pierwszym półroczu internetowa sprzedaż Agory wzrosła o 25 proc. do 5 mln zł , wobec 3 mln zł w analogicznym okresie ubiegłego roku.

W minionym półroczu na mocy umowy z PTK Centertel, gazeta.pl została partnerem mobilnej platformy Świat Idei. Portal został przebudowany m.in. - zmiana wyglądu pierwszej strony i, nowy seriws Wiadomosci. Ponadto gazeta.pl uruchomiła serwis blogowy - Blox.pl. i we współpracy z Energisem numer dostępowy netGazeta.

Jak podaje Agora, liczba unikalnych użytkowników odwiedzających portal Gazeta.pl wzrosła w II kw. 2004 w stosunku do pierszego o 14 proc. do 2,9 mln użytkowników. W ujęciu rocznym wkażnik ten wzrósł o 72 proc.

Łączne przychody Agory w II kw. wyniosły 264,8 mln zł, zaś zysk netto 21,09 mln zł. Rok wcześniej rezultaty spółki wyniosły 227,65 mln oraz 13,02 mln zł.