Agito.pl z reklamą w społecznościówce

Agito.pl, lider polskiego rynku e-commerce według raportu Internet Standard "E-Commerce 2007" promuje swoją markę w serwisie społecznościowym Fotka.pl.

Kampania wizerunkowa oparta na koncepcji konkursu pt. "Ojciec Płać" zachęcić ma młodych członków społeczności Fotka.pl do przedstawienia sklepu Agito.pl swoim rodzicom.

Priorytetowym celem kampanii jest ukazanie za pomocą zabawy możliwości zakupów online i przekonanie, że internetowe sklepy są korzystną alternatywą dla sprawdzonych i preferowanych przez starsze pokolenie zakupów w tradycyjnych sklepach RTV/AGD.

Na uczestników konkursu czekają nagrody o wartości do 4000 PLN. Dodatkowo, każdy, kto pokaże na przykładzie konkretnego produktu jak wiele można zaoszczędzić kupując online, przez cały okres trwania konkursu co drugi dzień może wygrać kwotę znalezionej różnicy w cenie.

W kategorii "Społeczności" w majowym Megapanelu PBI/GEmius Grupa Fotka.pl zajęła piątą lokatę zdobywając 2,7 mln unikalnych użytkowników i ponad 18% zasięg. Jest to niewątpliwie kusząca grupa młodych odbiorców oraz potencjalnych klientów w postaci ich rodziców dla internetowego sklepu Agito.pl.

Projekt "Ojciec Płać" realizowany jest przez agencję Heureka.