Adv.pl dla TP S.A.
- Artur Małek,
- 06.05.2009, godz. 13:39
Pomysł na projekt marketingowy SieMiesza.pl powstał w agencji interaktywnej Adv.pl na zlecenie Telekomunikacji Polskiej. Witryna w niecodzienny sposób komunikuje promocyjny pakiet Neostrady i Telewizji.
"W 1499 roku, w Hamburgu, szalony wynalazca Martin Alleszuzammen, rzekomy kuzyn od strony matki sąsiada Leonarda da Nici, skonstruował maszynę do łączenia… Po śmierci wynalazcy słuch o niezwykłej maszynie zaginął. Dopiero ponad 500 lat później Naukowiec Ignacy Siemięsza odnalazł ją pod Wrocławiem…" - Tak właśnie zaczyna się historia niebywałej maszyny oraz niezwykle zdolnego naukowca, który bardzo "namieszał" na rynku telekomunikacyjnym.
"Internauta nie ma do czynienia z przekazem typu "kup teraz taniej" lub "z nami życie jest prostsze". W zamian za to poznaje historię "maszyny mieszającej" i zabawnego Profesora Ignacego Sięmięsza. To właśnie ta zabawna historia wprowadza go w świat marki oraz promowanego produktu - mówi Przemysław Pawlak, Video & Motion Production Manager w Adv.pl.
Komunikację na WWW wspiera kampania internetowa wykorzystująca formaty video. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediaedge:CIA.