AdTotal poszerza ofertę ekranów LCD

Sieć reklamowa Wirtualnej Polski, AdTotal, rozbudowuje ofertę LCD o ekrany należące do spółki Atvertin.

Partnerem sieci AdTotal, której obszar działalności obejmuje internet, mobile advertising, TV, bankomaty oraz panele LCD, została spółka Atvertin. System Atvertin to blisko 1500 ekranów LCD eksponowanych w hipermarketach TESCO w kilkudziesięciu polskich miast.

AdTotal oferuje też klientom reklamę na monitorach ulokowanych w sklepach sieci handlowej Piotr i Paweł, w 800 salonach fryzjerskich, w placówkach Deutsche Banku, na dworcach lotniczych, PKP i PKS oraz - od października - w kilkuset restauracjach McDonald’s.

"Niewątpliwą zaletą nośników LCD jest możliwość ich wykorzystania do interakcji z odbiorcą, np. za pośrednictwem telefonów komórkowych. Przykładem takich działań jest komunikowanie konkursów SMS-owych za pomocą paska RSS widocznego na dole ekranu telewizora, czy zaproszenie do wysyłki wiadomości tekstowej w zamian za otrzymanie mobilnej aplikacji użytkowej" - mówi Paulina Zyśk-Lisica z Zespołu Zakupu Powierzchni Reklamowej dla Sieci AdTotal.