AdRadio: sieć reklamowa internetowych stacji radiowych

Internet Group SA informuje, że zależna od niej spółka CR Media Consulting stworzyła pierwszą na polskim rynku sieć internetowych stacji radiowych - AdRadio.

AdRadio - w strukturach Internet Group SA odpowiednik sieci reklamowej AdNetu - sprzedając czas reklamowy w wielu rozgłośniach internetowych oferuje przeprowadzenie zintegrowanej i precyzyjnej w dotarciu kampanii reklamowych.

W portfolio AdRadio są między innymi największe internetowe rozgłośnie radiowe: Open.fm, Polska Stacja i Megastacja, które oferują pełen wachlarz kanałów tematycznych.

Atutami sieci AdRadio wg twórców - spółki CR Media Consulting są: precyzja, mierzalność oraz weryfikowalność poprzez numer IP.

Dzięki różnorodności kanałów tematycznych w stacjach znajdujących się w sieci AdRadio - przekaz reklamowy precyzyjnie trafić może w gusta słuchaczy np. preferujących pewien rodziaj muzyki. Dodatkowo poprzez AdRadio klient ma szansę dotrzeć do konsumenta w najbardziej porządanym przez siebie momencie, np. w czasie imprezy (Polska Stacja - kanał "Party" czy Open.fm - "Dyskotekowo") czy podczas romantycznej kolacji (Open.fm - kanał "We Dwoje"). Oferta sieci daje także możliwość stworzenia własnego kanału tematycznego (obecnie działają np. kanały Orange Music oraz Nokia Studio).

Emisje reklam odbywają się co godzinę w godzinach 8.00- 24.00. Twórcy AdRadio przekonują do korzystnych warunków cenowych - jednostkowy koszt emisji spotu w radiostacjach internetowych jest wielokrotnie niższy niż w mediach tradycyjnych.

Zdaniem analityków branży mediowej, intensywny rozwój radia w sieci może oznaczać koniec wiarygodności klasycznych badań radia opartych jedynie na deklaratywności. Radio internetowe to nowy i dynamicznie rosnący rynek; każdego miesiąca to - wg Internet Group SA - niemal 2,8 miliona unikalnych czyli precyzyjnie zidentyfikowanych słuchaczy.

Źródło: http://www.igroup.pl