Ad.Net sprzedaje reklamę na witrynach Grupy Pracuj

Sieć reklamy internetowej Ad.Net (spółka zależna Internet Group) rozpoczęła współpracę z Grupą Pracuj. Umowa dotyczy sprzedaży reklamy na witrynach internetowych należących do Grupy Pracuj.

Do Grupy Pracuj należy kilkadziesiąt serwisów internetowych od popularnego Pracuj.pl do Profeo.pl - społeczność profesjonalistów. "Umowa z Grupą Pracuj obejmuje również reklamę na serwisach miejskich i branżowych jak jobs4finance.pl, jobs4it.pl, jobs4sales.pl oraz regionalnych jak praca-krakow.pl, praca-gdansk.pl. Razem to prawie 50 serwisów internetowych. Reklamodawcom daje to szerokie możliwości dotarcia do sprofilowanego odbiorcy w ramach jednego serwisu" - mówi Błażej Piorun, kierownik działu zakup sieci Ad.Net.

Witryny Grupy Pracuj i Profeo.pl to ponad półtora miliona użytkowników (1 554 559 Real Users, badanie Megapanel PBI/Gemius, marzec 2009). Aż 82% polskich internautów rozpoznaje markę Pracuj.pl (Źródło: badanie gemiusAdHoc).

"Rozpoczynając współpracę z Siecią Ad.Net poszerzamy swoją działalność o obecność na rynku reklamy online." mówi Paweł Moszyński, Manager ds. Zarządzania Reklamą w Grupie Pracuj.

Serwisy Pracuj.pl to możliwość targetowania na podstawie kryteriów, które użytkownik wybrał w wyszukiwarce (np. województwo, branża). To także możliwość pokazania się w pozostałych serwisach należących do Grupy Pracuj (www.jobs4.pl www.praca.com; Miejskie i Branżowe Portale Pracuj.pl).