Ad.Net proponuje reklamę kontekstową

Etarget to nowy produkt w ofercie sieci Ad.Net umożliwiający emisję reklamy kontekstowej.

Sieć reklamowa Ad.Net wzbogaca swoją ofertę o reklamę kontekstową i zapewnia, że produkt Etarget "jest najobszerniejszym systemem kontekstowej reklamy w Polsce w modelu CPC". Ta forma reklamy szczególnie sprawdza się w kampaniach sprzedażowych oraz w promocji regionalnych firm i produktów.

Szeroki zasięg, opłata za wynik, mała inwazyjność, wysoka akceptowalność przez użytkowników, dokładność dotarcia - to standardowe cechy reklamy kontekstowej. W czym Etarget ma być lepszy od oferty konkurencji? Bardzo istotną zaletą nowego produku Ad.Netu jest wygląd reklamy: czcionka, jej wielkość i kolor zawsze będzie dopasowany do designu strony, na której się ukaże - czytamy na stronie. Poza tym pokreślana jest również niska cena na kliknięcie (od 1 grosza).

Wg listopadowego Megapanelu PBI/Gemius sieć Ad.Net nadal pozostaje liderem wśród biur reklamy on-line pod względem zasięgu, liczby użytkowników i page views. W listopadzie liczba użytkowników witryn będących w portfelu Ad.Net wyniosła 12,1 mln.

Coraz mniejszy dystans ma do Ad.Netu druga w kolejności sieć ARBOnetwork z 11,3 mln real users. Należący do grupy ARBOinteractive Polska, system reklamy kontekstowej SmartContext odnowiony został w listopadzie 2008 r. i obecnie oferuje cztery formy reklamowe: SmartLink (tj. dymek z tekstem lub tekstem i logo rozliczany w modelu CPC) oraz SmartMedia (tj. dymek z flash lub video rozliczany w modelu CPC oraz CPM).

Źródło: http://adnet.pl