ARBOmedia się rozrasta

Dziś wprowadzono w życie personalne zmiany w dziale internet ARBOmedia. Ale to nie wszystko. Firma planuje otworzyć sieć sprzedaży w innych miastach. Trwa nabór na stanowisko lokalnych przedstawicieli.

ARBOmedia Polska przebudowała dział internetowy. Dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu został Bartosz Drozdowski. Katarzyna Rucińska została Account Managerem. Marcin Rupiński objął nowoutworzony etat dyrektora ds. zakupu, natomiast jego dotychczasowe obowiązki traffic managera przejął Grzegorz Sułkowski. Dodatkowe funkcje zaczął pełnić Artur Dziubiński, który poza obsługą dotychczasowych klientów odpowiada za realizację zaawansowanych technologicznie projektów reklamy internetowej.

To jednak nie koniec zmian. Ostatnio w serwisie rekrutacyjnym HRK.pl pojawiło się ogłoszenie o poszukiwaniu przedstawicieli firmy, których obowiązkiem będzie przygotowanie i prowadzenie planów sprzedaży powierzchni internetowej na rynku lokalnym. Nowi pracownicy potrzebni są do biur w Krakowie, Poznaniu i Trójmieście.

W kontekście zerwania współpracy pomiędzy CR Media a Onetem i planami tego ostatniego stworzenia lokalnych biur sprzedaży i zacieśnienia współpracy z domami mediowymi pojawiło się pytanie, czy działania ARBOmedia i Onetu nie są zbieżne. Nowy dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, Bartosz Drozdowski zapewnił, że nie ma o tym mowy. Nie współpracujemy z Onetem. Walczymy przecież o te same rynki reklamowe. Nie działamy jako broker, ani nie jesteśmy domem mediowym, lecz domem sprzedaży.

W ubiegłym roku dział internetowy ARBOmedia Polska podwoił obroty. Udział ARBOmedia w rynku reklamy internetowej wzrósł do prawie 4%. ARBOmedia reprezentuje ponad 100 serwisów internetowych.