ADV.pl zadebiutuje na NewConnect

Agencja interaktywna ADV.pl wchodzi na rynek NewConnect.

-Adv.pl to pod wieloma względami przykład modelowego emitenta rynku NewConnect - mówi Władysław Halbersztadt, wiceprezes zarządu Investin, firmy konsultingowej, która wprowadza Adv.pl na rynek NewConnect. -Obecnie kończymy procedurę formalną - wniosek o nadanie kodu papierów wartościowych został już złożony do KDPW, a w ciągu kilku najbliższych dni przekażemy Giełdzie dokument informacyjny wraz z wnioskiem o wprowadzenie akcji do obrotu $- wyjaśnia Halbersztadt.

Pieniądze pozyskane na rynku NewConnect ADV.pl planuje przeznaczyć na inwestycje - ekspansję zagraniczną oraz rozwój produktów e-marketingowych. Na koniec 2007 roku spółka prognozuje zysk brutto w wysokości 0,5 mln złotych przy przychodach na poziomie 6 milionów złotych, można przeczytać w komunikacie.

Adv.pl jest agencją interaktywną, która ma oddziały w Warszawie, Gdyni i Wrocławiu. Klientami Adv.pl są m.in. PTK Centertel (Orange), TP S.A., Empik, Bertelssman Media (Świat Książki), Philip Morris Polska.

Na rynku NewConnect jest obecnie notowanych sześć spółek.