AD.net sprzedaje reklamy w eKompasie

Agencja zajmie się sprzedażą standardowych banerów.

AD.net będzie na podstawie umowy sprzedawać głównie banery w rozdzielczości 468 na 60 pikseli, a także reklamy typu pop-up na stronach eKompasu - bazy informacyjnej produktów na polskim rynku IT. Ponadto Ad.net będzie promować eKompas.pl za pośrednictwem sieci zrzeszonych witryn, gdzie pojawią się banery i informacje na temat serwisu. Zarządzający eKompasem natomiast pozostawili sobie prawo do sprzedaży innych, niestandardowych form reklamy przez własnych handlowców.

W bazie informacji eKompasu o sprzedawanym w Polsce sprzęcie komputerowym znajduje się obecnie ponad 18 tys. odniesień do poszczególnych produktów. eKompas uaktualnia bazę dzięki ścisłej współpracy z kilkunastoma producentami. Ponadto część informacji pozyskuje dzięki luźniejszej współpracy z około setką firm, przeważnie detalistami na rynku sprzętu komputerowego.