Do wyszukiwarek najczęściej wpisujemy krótkie hasła

Dziewięć na dziesięć fraz wpisywanych do wyszukiwarek serwisów komercyjnych to wyrażenia jedno bądź dwuwyrazowe, wynika z najnowszego badania WebSideStory i Patricia Seybold Group.

WebSideStory przeanalizowała ponad 34 mln fraz wpisywanaych do wyszukiwarek u 42 swoich klientów. Wśród nich było 15 serwisów typu e-commerce, 14 serwisów medialnych oraz 13 typu lead generation (generowanie zainteresowania). Okazało się, że wyrażenia jedno i dwuwyrazowe stanowiły 83% wszystkich. Jeśli chodzi o serwisy typu e-commerce, to stanowiły one 91% wszystkich.

Z badania wynika, że 12 % operacji wyszukiwania kończy się komunikatem typu "podana fraza nie została odnaleziona". Trochę mniej, bo 8,5% operacji wyszukiwania daje zerowe rezultaty na stronach typu e-commerce.

Źródło: InternetRetailer