Dominik Kaznowski nowym dyrektorem marketingu w Pionie Internet Agory

Dominik Kaznowski został nowym dyrektorem marketingu Pionu Internet Agory. Od 28 sierpnia jest odpowiedzialny m.in. za rozwój kluczowych marek i serwisów Agory, promocję, PR, badania rynkowe i obsługę klienta.

Stanowisko dyrektora marketingu Pionu Internet Agory jest nowym, bo rozszerzonym stanowiskiem w strukturze pionu. - Mamy w planie wiele ciekawych przedsięwzięć - jestem przekonany, że Dominik będzie miał okazję do wykorzystania i poszerzenia swojego bogatego doświadczenia w pracy przy wielu z nich - powiedział Tomasz Józefacki, Dyrektor Pionu Internet Agory.

Dominik Kaznowski jest związany z branżą mediów elektronicznych od 2001 roku. Współpracował z inkubatorem internetowym e-Katalyst SA (pracuj.pl, hydepark.pl, serio.pl, eakces.pl, e-learning.pl), gdzie odpowiadał za marketing i komunikację. W Grupie PZU odpowiedzialny był za komunikację korporacyjną i projekty internetowe, w tym intranet, extranet, kanały direct oraz e-commerce.

Dominik Kaznowski, nowy dyrektor marketingu Pionu Internet AgoryDominik Kaznowski, nowy dyrektor marketingu Pionu Internet AgoryOd lat związany z IAB Polska, stowarzyszeniem promującym Internet jako element media-mix. Od października 2003 roku jest wiceprezesem IAB Polska i odpowiada za marekting i PR. Zajmuje się analizą polskiego rynku internetowego. Autor raportów rocznych IAB za lata 2003-2005 i największej w Polsce kampanii promującej Internet "Internet też medium".

Wcześniej, od 1994 roku, związany był z reklamą. W agencjach reklamowych BTL i interaktywnych awansował do stanowiska dyrektora zarządzającego. Współpracuje z miesięcznikiem "Brief" - jest autorem m.in. cyklu publikacji o biznesowych zastosowaniach internetu i felietonów o jego przyszłości.

Rekrutacja na stanowisko dyrektora marketingu rozpocząła się wkrótce po tym, gdy wiadomo było, że Anna Kęsicka, która zajmowała stanowisko kierownika działu promocji portalu Gazeta.pl, z początkiem sierpnia rozpoczyna pracę na stanowisku dyrektora ds. Reklamy i Promocji w Internecie w wydawnictwie Edipresse.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.