Najwięcej reklamy w wyszukiwarkach

Według Jupiter Research rynek reklamy internetowej ma w 2011 roku w USA stanowić 9% całego rynku reklamy. Największym komponentem rynku online pozostanie reklama w wyszukiwarkach.

Wartość rynku reklamy online w USA ma wynieść w 2011 roku 25,9 miliarda USD.

Szacunki Jupiter Research są bardziej optymistyczne od poprzednich. Wydatki w roku 2006 mają być wyższe od ubiegłorocznych o 21%. Rynek reklamy w wyszukiwarkach w 2006 osiągnie wartość 6,5 miliarda USD co stanowi 41% wydatków na reklamę online. W 2011 roku ma to być 11,1 miliarda i 43% wydatków.

Wydatki na reklamę wideo będą rosły rocznie średnio o 27%, a na reklamę typu rich media średnio o 21%.

***

Więcej o amerykańskim rynku reklamy online:

Universal McCann: Wszystkim spada, internetowi rośnie

116 mld USD na alternatywną reklamę

Podział tortu reklamowego w Stanach Zjednoczonych

Rynek reklamy online w Europie:

Polski rynek reklamy online największy w Europie Środkowo-Wschodniej