Japoński odpowiednik MySpace detronizuje Google

Serwisy społecznościowe cieszą się coraz większą popularnością również w Japonii. W maju, strona Mixi.jp, odpowiednik MySpace, przewyższyła pod względem ilości odsłon japońskie Google.

Według badania Nielsen/Netratings Japan serwis Mixi.jp jest trzecią największą pod względem ilości odsłon witryną w Japonii, w maju było ich ponad 2 milardy. Pierwsze miejsce przypadło Yahoo, drugie sklepowi online Rakuten. Google spadł z trzeciej na czwartą pozycję.

Japoński serwis społecznościowy Mixi.jpJapoński serwis społecznościowy Mixi.jp

Użytkownik internetu w Japonii, spędził w maju online średnio 18 godzin. Najwięcej z tego czasu przypadło Yahoo (16,3%), Rakuten (2,1%), Mixi (1,9%), liście dyskusyjnej "2ch" (1,2%) i wyszukiwarce "goo" należącej do NTT (1,1%).

Jak podaje Nielsen/Netratings w maju było w Japonii 42,4 mln aktywnych internautów.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.