Nowy dyrektor IDMnet

Jest już znany następca Adama Dyby: stanowisko dyrektora generalnego internetowej sieci reklamowej IDMnet objął Maciej Musioł, wcześniej dyrektor biura reklamy, gdzie odpowiadał między innymi za sprzedaż reklam i sprawy finansowe.

Maciej Musioł zastąpi Adama Dybę, który zgodnie z kwietniowymi zapowiedziami opuścił sieć by zostać dyrektorem do spraw rozwoju w firmie ClickAd.

Maciej Musioł związany jest z IDMnet od sześciu lat. W swej dotychczasowej pracy odpowiadał poza sprawami sprzedażowymi i finansowymi także za współpracę z agencjami reklamowymi i domami mediowymi oraz tworzeniem nowych produktów reklamowych.

Główny cel, jaki chce zrealizować nowy szef IDMnet, to dalszy, dynamiczny rozwój firmy. Strategia rozwoju ma zostać oparta zarówno na dalszej ścisłej współpracy z domami mediowymi i wydawcami jak i na rozwoju technologicznym - planowane jest wdrożenie najnowszej wersji Doubleclick AdServer 6.1.

Maciej Musioł urodził się w 1975 roku, jest absolwentem Wydziału Zarządzania i Marketingu na Politechnice Lubelskiej, z reklamą internetową związany od początku swojej kariery zawodowej. Jest autorem wielu publikacji i opracowań z zakresu marketingu internetowego m.in. dla takich tytułów jak Brief, Marketing w Praktyce czy Manager.

Maciej Musioł o kontynuacji i zmianach w IDMnet:

Internet Standard: Czy główne cele i polityka IDMnet ulegnie zmianie w związku z tym, że został Pan nominowany na dyrektora generalnego? Jakie elementy strategii poprzedniego dyrektora generalnego zechce Pan kontynuować?

Nowy dyrektor IDMnet

Maciej Musioł, nowy dyrektor generalny IDMnet

Nie przewiduje radykalnych zmian, rozwój IDMnet przebiega w dobrym tempie. Kierunki rozwoju zapoczątkowane przez Adama Dybe będę kontynuowane i rozwijane, myślę tu głównie o naszym nowym produkcie Adportalu, który w pierwszych tylko dniach swego funkcjonowania przyciągnął witryny o łącznym, ponad dwu milionowym zasięgu. Na pewno będziemy rozwijać również technologie - planujemy wdrożenie najnowszej wersji DoubleClick AdServer 6.1. Nowym akcentem będzie na pewno wzmocnienie działu zajmującego się akwizycja witryn. Zależy nam na pozyskiwaniu witryn dobrych jakościowo, już od dłuższego czasu staranny dobór partnerów i budowa niezwykle prestiżowego portfolio jest naszym znakiem firmowym.

IS: Co nowego wniesie Pana kierownictwo firmą?

Na pewno dalszy dynamiczny rozwój firmy, tak by IDMnet stał liderem wśród sieci reklamowych - jesteśmy w końcu najstarszą polska firmą zajmującą się reklamą internetową. Działamy od 1997 pod nazwą Internetowy Dom Mediowy, a od końca 2000 w wyniku przekształcenia jako IDMnet. W planach mam kilka nowych projektów, ale za wcześnie jeszcze by mówić o szczegółach.

***

Niedawno IDMnet uruchomił projekt AdPortal, będący pierwszą w Polsce samoobsługową platformą reklamy kontekstowej skierowaną zarówno do kupujących reklamę, jak i do sprzedających powierzchnię reklamową w postaci linków tekstowych. Platforma oparta jest o model CPC (z angielskiego Cost per Click), gdzie reklamodawca płaci za kliknięcie w reklamę. Więcej o AdPortal w wiadomości "IDMnet otworzy platformę reklamy kontekstowej".

Aktualizacja: 26 czerwca 2006 13:29

Do wiadomości dodaliśmy wypowiedź Macieja Musiała, nowego dyrektora generalnego IDMnet.