Połowa amerykańskich reklam w serwisach e-mail

Usługi pocztowe to najpopularniejsze wśród amerykańskich marketerów miejsce do umieszczania reklam. Największą grupą reklamodawców są firmy z branży finansowej.

Najwięcej odsłon spośród serwisów e-mail jest na Yahoo Mail (38% wszystkich), kolejne są MSN Hotmail (8,6%) i Juno Email (1,1%).

Serwisy społecznościowe wyświetlają 16,3% wszystkich reklam. Portale i wyszukiwarki to 8,3% odsłon.

Procent liczby odsłon reklamy ze względu na kategorię serwisu, USA, maj 2006Kliknij, aby powiększyćProcent liczby odsłon reklamy ze względu na kategorię serwisu, USA, maj 2006

Największą grupą reklamodawców są firmy z branży finansowej, których spoty są aż na 28% witryn monitorowanych przez Nielsen/Netratings. Produkty i usługi z kategorii telekomunikacji, mediów internetowych i handlu detalicznego stanowią po 16% wszystkich odsłon.

Największe grupy reklamodawców w USA ze względu na liczbę odsłon, maj 2006Kliknij, aby powiększyćNajwiększe grupy reklamodawców w USA ze względu na liczbę odsłon, maj 2006

Monitoring reklam jest prowadzony przez system Nielsen/Netratings AdRelevance.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.