Kto polubił Google?

Inteligencja. Według raportu Outsell, Google wybiera coraz więcej pracowników umysłowych, rezygnując z jego głównych rywali, czyli wyszukiwarek Yahoo oraz MSN.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
W lutym Google był ulubioną wyszukiwarką dla 74% pracowników, których głównym zadaniem jest przetwarzanie informacji (information workers). W styczniu 2005 roku ten wskaźnik dla Google wynosił 64%.

75% pracowników korporacji wskazuje na Google jako preferowaną wyszukiwarkę, podczas gdy rok wcześniej 65%.

W sektorze amerykańskiej administracji Google wybiera 76% pracowników, podczas gdy rok wcześniej 61%.

Wśród akademików Google cieszy się jeszcze większą, bo 78% popularnością.

68% pracowników służby zdrowia wskazało na Google.

Większa liczba osób, które preferują Google jest efektem zmniejszającej się liczby internatów, która wskazuje na inne wyszukiwarki. Yahoo przed rokiem wskazało 18% badanych, w bieżącym roku już tylko 15%. MSN był wyborem 9% badanych w ubiegłym roku, teraz już 7%.

Zwiększa się liczba rezultatów, które badani uznają ze nietrafne - ich liczba wzrosła z 28% do 30% wszystkich wyszukiwań. W efekcie pracownicy spędzają coraz więcej czasu na wyszukanie informacji. Średnio na pracownika przypada teraz 12 godzin, podczas gdy przed rokiem było to 10,9 godzin.

Poprzednie wyniki: Profesjonaliści nieufni wobec WWW

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.