SNAP - nowe trendy w wyszukiwaniu i reklamie

Nowa amerykańska wyszukiwarka SNAP wprowadza kilka innowacyjnych rozwiązań, między innymi wizualne przedstawienie wyników oraz nowy model reklamowy Cost Per Action.

Najważniejszą cechą która wyróżnia SNAP od obecnie używanych wyszukiwarek jest oryginalny sposób prezentacji wyników. Każdy jest prezentowany w formie graficznej - podglądu strony. Co ciekawe podgląd jest aktywny - można korzystać z miniaturki strony nie tracąc z oczy wyników wyszukiwania. Kolejne rozwiązania to aktywne sugerowanie użytkownikowi podpowiedzi w czasie wpisywania poszukiwanych słów, analiza zachowań użytkowników, dzieki której wiadomo m.in., jak długo byli na stronie, czy dokonali jakichś działań.

SNAP reprezentuje też nowy model reklamowy, oparty na CPA (Cost Per Action). Reklamodawcy płacą SNAP tylko wtedy, jeśli klient wykona jakąś, ustaloną przez obie strony, akcję np. wypełni formularz, dokona zakupu.

Twórcą SNAP jest Bill Gross pomysłodawca reklamy kontekstowej, twórca wielu znanych w USA serwisów internetowych.

Tak SNAP prezentuje wyniki wyszukiwaniaTak SNAP prezentuje wyniki wyszukiwania

Więcej informacji: SNAP

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.