Symbioza mediów kluczem do sukcesu
- Magdalena Górak,
- 05.05.2006, godz. 13:21
Dzięki artykułowi przygotowanemu przez serwis o reklamie AdAge, dowiemy się, co jest najczęstszym błędem w telewizyjnych reklamach nastawionych na budowanie świadomości marki. Brakuje im dopełnienia w postaci kampanii reklamowej w wyszukiwarkach.
Jeśli reklama telewizyjna jest interesująca, widzowie chcą dowiedzieć się więcej o reklamowanej marce i zasiadają przed monitorem komputera. Jeśli nie znajdą za pośrednictwem wyszukiwarki żadnych adekwatnych informacji, to czują się pozostawieni sami sobie i tracą zainteresowanie reklamowanym produktem.
Tekst "Why marketers need to take search seriously" (Dlaczego marketerzy powinni poważnie traktować wyszukiwanie) przytacza nieudany, bo frustrujący dla internautów przykład kampanii internetowej firmy AT&T, która w teleizyjnych reklamach promowała nową markę m-life. W internecie na jej temat nie można było znaleźć absolutnie żadnych informacji.
Więcej w artykule w serwisie AdAge