Symbioza mediów kluczem do sukcesu

Dzięki artykułowi przygotowanemu przez serwis o reklamie AdAge, dowiemy się, co jest najczęstszym błędem w telewizyjnych reklamach nastawionych na budowanie świadomości marki. Brakuje im dopełnienia w postaci kampanii reklamowej w wyszukiwarkach.

Jeśli reklama telewizyjna jest interesująca, widzowie chcą dowiedzieć się więcej o reklamowanej marce i zasiadają przed monitorem komputera. Jeśli nie znajdą za pośrednictwem wyszukiwarki żadnych adekwatnych informacji, to czują się pozostawieni sami sobie i tracą zainteresowanie reklamowanym produktem.

Tekst "Why marketers need to take search seriously" (Dlaczego marketerzy powinni poważnie traktować wyszukiwanie) przytacza nieudany, bo frustrujący dla internautów przykład kampanii internetowej firmy AT&T, która w teleizyjnych reklamach promowała nową markę m-life. W internecie na jej temat nie można było znaleźć absolutnie żadnych informacji.

Kliknij, aby powiększyć

Więcej w artykule w serwisie AdAge

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.