BBC stawia na Web 2.0

British Broadcasting Corp. (BBC) zamierza wprowadzić do swoich serwisów treści dostarczane przez użytkowników - Mamy jedną z najlepszych stron internetowych na świecie, ale jej projekt pochodzi jeszcze z pierwszej cyfrowej fali - powiedział dyrektor generalny BBC, Mark Thompson do pracowników korporacji. - Musimy ją przebudować, wypełnić audiowizualnymi treściami, personalizować i otworzyć na materiały pochodzące od użytkowników - dodał.

BBC chce uzupełnić swoją ofertę o blogi, wideo oraz funkcjonalności dostępne na takich serwisach społecznościowych, jak popularny w Stanach Zjednoczonych oraz Wielkiej Brytanii i Australii serwis MySpace.

Zamiary BBC spotkały się z krytyką przedstawiciela imperium Ruperta Murdocha - dyrektora zarządzającego jednostką News International, koncernu News Copr., Jamesa MacManus, którego cytuje serwis Bizreport: - Za kwotę 5,3 mld USD pochodzącą z publicznych pieniędzy BBC chce zbudować cyfrowe imperium - powiedział.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.