Prawie 3 mld zapytań w Google

Zamiast chwycić po encyklopedię czy wyjść do sklepu coraz częściej informacji poszukujemy za pośrednictwem internetowych mechanizmów wyszukiwania. Nic więc dziwnego, że dramatycznie wzrasta liczba zapytań w wyszukiwarkach.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Wciaż top wyszukiwarką pod względem liczby zapytań jest Google. W marcu w okienku Google wpisano 2,9 mld haseł. To o 41% więcej w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku - wskazują wyniki badania Nielsen/NetRatings.

Pod względem tempa wzrostu wyszukiwace Yahoo! udało się przebić Google. Liczba zapytań w tym mechanizmie w marcu br. wzrosła o 47% w porównaniu z rokiem ubiegłym. Dało to Yahoo! Search wynik 1,3 mld zapytań.

Trzecie miejsce przypadło MSN. Wzrost nie był tak imponujący - jedynie 9% w górę. Liczba zapytań w wyszukiwarce Microsoftu wyniosła 643,8 mln.

Jeżeli chodzi o udział w rynku, wciąż lwia część przypada Google, bo aż 49%. Yahoo! ma ponad dwukrotnie mniejsze udziały - 22%, a pozycja MSN w tym roku spadła (z 14% do 11% w miesiącu poprzednim).

Badanie przeprowadziła firma Nielsen/NetRatings.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.