Reklamy Google z obrazkiem w baloniku

Nową usługę przetestowali już pierwsi reklamodawcy. Google jest przekonany, że reklama lokalna jest świetną propozycja dla użytkowników - bo pomaga im odnaleźć to, czego potrzebują w pobliżu miejsca, gdzie przebywają - i dla przedsiębiorców, szczególnie tych małych - bo przy niewielkich nakładach na promocję, mogą dotrzeć ze swoją ofertą do osób, które są ich produktem lub usługą faktycznie zainteresowane.

W przypadku niektórych wyszukiwań za pomocą Google Local na mapie pojawią się ikonki prezentujące np. auto, kwiat czy filiżankę. Gdy w nią klikniemy otworzy się balonik z informacjami. Za te informacje o ofercie reklamodawcy płacą tak, jak w programie AdWords, którego nowa usługa jest rozszerzeniem.

Tekstowe ogłoszenia sponsorowane pojawiają się również po lewej stronie mapy, obok innych rezultatów wyszukiwania, odpowiednio oznakowane. Nie może być ich więcej niż trzy.

Kliknij, aby powiększyć Więcej o usłudze można przeczytać w przewodniku po programie AdWords.

Na razie usługa jest dostępna na terenie Stanów Zjednoczonych, Kanady i Wielkiej Brytanii - w wersji beta.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.