Nowa technologia emisji reklam w Onet.pl

Onet.pl wdrożył nową wersję adserwera firmy Accipiter - systemu informatycznego zarządzającego emisją i raportowaniem realizacji kampanii reklamowych na stronach portalu.

Nowa wersja adserwera to element dostosowania całego mechanizmu emisji reklam i pomiaru realizacji kampanii w Onet.pl do standardów wyznaczonych przez IAB.

Z punktu widzenia reklamodawców, podstawowym efektem zmian jest poprawa niezawodności działania mechanizmu limitowania liczby kontaktów z reklamą dla pojedynczego użytkownika czyli cappingu. Możliwe stało się także bardziej efektywne wykorzystanie dostępnej powierzchni reklamowej oraz podniesienie precyzji monitorowania realizacji kampanii, co teraz dzieje się w czasie rzeczywistym.

Onet.pl ponadto opracował i wdrożył nowe standardy techniczne emisji reklam, umożliwiające realizację na stronach portalu kampanii reklamowych z zewnętrznych systemów emisyjnych krajowych i zagranicznych, w tym zagranicznych sieci reklamowych.

Accipiter to amerykańska firma z siedzibami w Raleigh (Pn. Karolina, USA) oraz w Londynie, będąca jednym z największych na świecie dostawców rozwiązań do zarządzania kampaniami reklamowymi w sieci WWW. Z rozwiązań firmy Accipiter korzysta ponad 350 klientów na całym świecie, emitując co miesiąc ponad 50 miliardów reklam.

***

Więcej o technologii emisji reklam: O zliczaniu reklam niewyświetlonych słów kilka

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.