Szef Janmedia Interactive upublicznił swojego bloga

W ciągu ostatnich dwóch lat dyrektorowie firm z coraz większym zainteresowaniem sięgają po formę bloga, by poopowiadać o zmianach na rynku. Ostatnio Sebastian Kwiecień, dyrektor Janmedia Interactive, udostępnił swój internetowy dziennik.

Sebastian Kwiecień bloga prowadzi od października ubiegłego roku. Na upublicznienie dziennika zdecydował się w grudniu. Wcześniej blog dostępny był jedynie wewnętrznie w Janmedia Interactive.

Okazało się, że pomysł sam w sobie interesuje więcej osób niż tylko pracowników firmy, więc serwis został przeniesiony pod adres publiczny http://www.web20.pl , gdzie dostępny jest teraz - czytamy na stronie bloga.

Tematem publikacji jest przede wszystkim zjawisko samych blogów oraz serwisów społecznościowych.

Celem serwisu jest przegląd informacji o trendach ogólnie rozumianych jako web 2.0 - zaznacza autor.

Sebastian Kwiecień jest dyrektorem operacyjnym w Janmedia Interactive. Na co dzień zajmuje się prowadzeniem projektów dla polskich i amerykańskich klientów, koordynowaniem działalności operacyjnej firmy i nadzorem analitycznym projektami.

Popularność blogów wciąż wzrasta, możemy więc w tym roku spodziewać się kolejnych dzienników prowadzonych przez szefów firm. Deklaracje o założeniu własnego bloga składał m.in. Adam Kwaśniewski, nowy pracownik Google Polska. Dziennik miałby dotyczyć tego, jak pracuje się w Google.