Polski Google ruszy dopiero w przyszłym roku

Krajowy oddział największej firmy medialnej na świecie rozpocznie swoją działalność dopiero na początku przyszłego roku. Rekrutacja do polskiej placówki Google okazuje się trudniejsza niż przewidywano.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Jak na razie do polskiego oddziału Google zatrudniono tylko jedną osobę - Michała Lorenca, który objął stanowisko Country Managera. Wciąż brakuje osób, które będą na bieżąco obsługiwały polskich klientów Google. Amerykańska spółka nie podejrzewała, że tak trudno będzie znaleźć kandydatów spełniających wszystkie kryteria. Osoby ubiegające się o przyjęcie do amerykańskiej korporacji skarżą się z kolei, że wymagania są zbyt wysokie jak dla młodego e-rynku w Polsce.

Problemy z rekrutacją oznaczają przesunięcie oficjalnej daty otwarcia polskiego biura Google. Uruchomienie obsługi polskich klientów na terenie kraju zamiast w IV kwartale br. nastąpi na początku przyszłego roku. Konkretnej daty jeszcze nie podano.

Trzeba przyznać, że popularność samej wyszukiwarki jak i ofert dla reklamodawców wciąż rośnie. Zgodnie z najnowszymi wynikami megapanelu witryna Google zajmuje drugie miejsce w rankingu pod względem liczby użytkowników, wyprzedzając znane portale: Wp.pl czy Interię. Niewiele dzieli ją również od Onetu.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.