Wirtualna Polska przywiązuje

Jak zwiększyć liczbę odsłon i wychować sobie wiernych czytelników? Zaproponować zabawę w Netmanię, czyli chodzenie po serwisie i szukanie boksów konkursowych dla punktów, z nagrodą w postaci samochodu Jack Black w tle i tysiącami wartościowych nagród na pocieszenie.

Wystartowała już kolejna edycja konkursu Netmania, którego uczestnicy sami decydują, jakiej wartości nagrody znajdą się w ich posiadaniu i każdego dnia samodzielnie podbijają stawki. Pierwsza edycja Netmanii miała miejsce w 2001 roku. Wzięło w niej udział ponad 170 tysięcy graczy, a turniej notował 500 tys. odsłon dziennie. W każdej z kolejnych odsłon Netmanii, w latach 2002 i 2003, uczestniczyło niemal 100 tys. osób.

Katarzyna Halicka z Zespołu Komunikacji WP przyznaje w rozmowie z IS, że konkurs sprzyja podbijaniu liczby odsłon serwisu. - Równocześnia chcemy mieć lojalnych użytkowników. Dzięki konkursowi mogą poznać miejsca, do których być może inaczej by nie dotarli i tym samym głębiej poznali WP - mówi. Miejsca, gdzie ukryte zostały boksy reklamowe, znajdują się również poza serwisem.

Natalia Hatalska dodaje - Netmania jest swoistą formą marketingu bezpośredniego realizowanego przez WP. Zachęca użytkownika do 'skosztowania' produktu. W Sieci produkt jest równoznaczny z usługą. Użytkownik Netmanii przechodzący przez serwisy w poszukiwaniu boksów konkursowych poznaje oferowany mu produkt-usługę. Wierzymy, że poznając zawartość serwisu, właśnie dzięki turniejowi, stanie się z biegiem czasu lojalnym użytkownikiem WP.

By rozpocząć rozgrywkę, wystarczy wejść do (R)ewolucji, wybrać nicka, który posłuży za identyfikator zawodnika podczas całego turnieju i odpowiedzieć na pytanie otwarte. Już w momencie logowania do systemu można walczyć o pierwszą z całej puli nagród. Dominik Lachowicz, koordynator projektu z Wirtualnej Polski wyjaśnia - Odnalezione boksy przynoszą premie punktowe, a co za tym idzie zwiększają szanse na zdobywanie cennych nagród. Turniejowa rewolucja polega na tym, że tylko aktywność graczy decyduje o wysokości Mega Nagrody Dnia, czyli ilości gotówki, jaka zasili danej doby budżet zwycięzcy. Uczestnik ma możliwość codziennego sprawdzenia, czy zdobył już którąś z nagród, bądź ile punktów musi uzyskać, by stać się posiadaczem samochodu Jack Black, odtwarzacza MP3, 3.000 złotych, DVD lub urządzeń do bezprzewodowego Internetu.

Partnerami Wirtualnej Polski są: Orange, Expekt.com, iAUDIO.pl, D-Link Polska.

Strona konkursu

Katarzyna Halicka o zasadach konkursu
Zadania, czyli boksy i pytania otwarte, są prezentowane na stronach Netmanii w trzech blokach godzinowych: 08:00-12:00, 13:00-16:00 i 17:00-23:00.

Na zadania turniejowe składają się:

jedno pytanie otwarte (na które odpowiedź należy przesłać poprzez formularz WWW) oraz linki (odnośniki) do stron, na których należy znależć boksy turniejowe

i kliknąć na nie, a następnie, po automatycznym przekierowaniu

uczestnika na stronę internetową Turnieju, wpisać i zatwierdzić we wskazanym polu podany Uczestnikowi kod.

Punkty można zdobywać łapiąc "boksy", a zwiększać ich ilość poprzez sms-y, czy odwiedzanie kolejnych stron z boksami konkursowymi.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.