Interia zmienia logo

Od dziś na pierwszej stronie Interia.pl nie znajdziemy już smoczycy Matyldy. Zastąpiło je nowe logo, które ma budować nowoczesny wizerunek portalu.

Dwa miesiące temu informowaliśmy o pracach nad nową stroną główną Interii. Od tego czasu zmiany weszły w życie. W ich efekcie lepiej zostały wyeksponowane nowe treści i usługi oraz chluba Interii - wyszukiwarka Google.

Nowe logo InteriiNowe logo Interii

Smocze logo trąciło myszką. Zmiana znaku firmowego INTERIA.PL została poprzedzona badaniami przeprowadzonymi wśród użytkowników portalu. - Wybraliśmy projekt, uznany za nowoczesny i dynamiczny - powiedział Grzegorz Wójcik, wiceprezes zarządu spółki. - Skojarzenia, jakie budzi przyjęta koncepcja plastyczna dobrze wpisują się w strategię intensywnego rozwoju naszej spółki - dodał.

Nowe logo zachowuje żółto-niebieską kolorystykę, spójną z identyfikacją wizualną radia RMF FM. Litery w logo są też nadal pochylone. Podkreśleniu silnego związku spółki z portalem służy w nowym logo otoczenie obwódką skrótu "PL" i wyeksponowanie poprzedzającej go kropki.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.