Ranking biur reklamy: Adnet na prowadzeniu

Spółka Ad.net przedstawiła ranking zasięgów biur reklamy na bazie kwietniowych wyników badania Megapanel/PBI. Z drzewka wynika, że sieć ma niemalże 90% zasięg.

Ranking opracowany został na bazie drzewka mediów kwietniowego megapanelu. Porównuje zarówno zasięgi sieci reklamowych jak i portali. Poniżej tabela z 10 największymi graczami.

Na pierwszym miejscu uplasował się Ad.net, w którego portfolio znajduje się teraz 146 witryn (łączny zasięg to 8,6 mln internautów). Drugie miejsce zajęła Wirtualna Polska (7,587 mln użytkowników), wyprzedając Onet (7,586 mln).

Drugą siecią w kolejności została ARBOmedia (czwarte miejsce w rankingu), następną IDMnet (pozycja piąta).

Ranking zamyka witryna IDG.pl z zasięgiem powyżej 20%.

Ranking zasięgu biur reklamyKliknij, aby powiększyćRanking zasięgu biur reklamy

Drzewko mediów do kwietniowego badania można pobrać tutaj

Analizę opracowała spółka CRMedia Consulting SA.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.