Ad.net oferuje boksy reklamowe w wyszukiwarce Google

Sieć reklamowa Ad.net S.A. rozszerzyła swoją ofertę reklamy w wyszukiwarkach o zakup odnośników sponsorowanych w Google. Adnet zaznacza, że posiada do tego oprogramowanie ad.SEO wspomagające realizację kampanii i optymalizujące jej przebieg.

Dotychczas tego typu kampanie prowadzone były w wyszukiwarce NetSprint, która obsługuje m.in Wirtualną Polskę. Jak wskazuje sieć reklamowa Adnet, wartością dodaną jej oferty jest bieżąca analiza i optymalizacja kampanii za pomocą systemu ad.SEO, opracowanego przez agencje interaktywna IMPartner. Ad.SEO umożliwia agregowanie i analizę danych historycznych.

"Prowadzenie kampanii reklamowej wykorzystującej linki sponsorowane w Google nie kończy się na zakupie oferty - wskazał Adam Kwaśniewski, dyrektor zarządzający siecią Adnet - Proces kontroli i optymalizacji kampanii przerzucony jest na zleceniodawcę. Wspieramy naszych klientów w tych działaniach, dzięki ad.SEO jesteśmy w stanie prowadzić kampanie w sposób półautomatyczny, maksymalizując osiągane efekty i minimalizując ich koszty."

Reklama w wyszukiwarkach bez wątpienia cieszy się coraz większym zainteresowaniem reklamodawców a Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką wśród polskich internautów. (6,7 mln real users weszło na stronę Google.pl w kwietniu br, dane za badaniem MegaPanel PBI/Gemius).