XHTML i Link kursor w Ad.necie na stałe w ofercie

Dwie formy reklamowe znalazły stałe miejsce w portfolio sieci Ad.net. XHTMLa nie sposób przegapić. Link kursor sprawdza się zaś jako narzędzie służące podniesieniu świadomości marki.

W kwietniu i w maju w kampanii Idea dla Firm, realizowanej w serwisach Bankier.pl i Money.pl można było podejrzeć reklamy z użyciem XHTMLa.

Jego zastosowanie pozwoliło na widoczną ingerencję w witryny - zawartość pierwszej strony była "spychana" w dół, a na pierwszym planie pojawiał się samolot ciągnący transparent z przewodnim hasłem kampanii "1000 Minut na Firmę". Po kilkunastu sekundach strona wracała do pierwotnego wyglądu, pozostawał jedynie tradycyjny billboard.

XHTML w kampanii Idea dla FirmXHTML w kampanii Idea dla FirmWcześniej XHTML był wykorzystany w akcji promocyjnej BMW X3 w serwisie Bankier.pl. Wszystkie literki "e" były przez dłuższą chwilę zastąpione cyfrą 3, zaś po najechaniu kursorem na zmienione słowo wyświetlał się BOX pokazujący reklamowany model samochodu.

Link kursor - niewielkich rozmiarów box wyświetlający się po najechaniu kursorem na aktywne elementy strony WWW - Ad.net wykorzystał już w maju przy okazji kampanii nowej usługi Fun Skan dostępnej dla użytkowników Simplusa (rozmowa z nieznajomymi osobami znajdującymi się w otoczeniu). Kampania była realizowana w serwisie generacja.gadu-gadu.pl.Link kursor dla PolkomtelaLink kursor dla Polkomtela

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.