Łatwiejsze szukanie z Google

Jeżeli jesteś miłośnikiem koniaków, a na słowo - klucz "Napoleon", twoja ulubiona wyszukiwarka wyświetla 6000000 haseł, dotyczących wszystkiego, tylko nie napojów wyskokowych, Google ma dla Ciebie propozycję. We wtorek, internetowy gigant opublikował wstępną wersję nowego spersonalizowanego wyszukiwania.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Najpopularniejsza wyszukiwarka świata budować będzie historię zapytań dla każdego zalogowanego użytkownika. W ten sposób, osoba, która często szuka informacji na dany temat (na przykład kolorowych wódek) łatwiej znajdzie pożądane witryny. Aby skorzystać z oferty Google, należy posiadać konto w serwisie. Po zarejestrowaniu się, możliwe jest dowolne edytowanie historii wyszukiwania, włącznie z chwilowym lub całkowitym wyłączeniem wszelkich ułatwień.

Usługa opiera się na udostępnionym juz wcześniej zindywidualizowanym wyszukiwaniu, jego użytkownicy zostaną automatycznie "przełączeni" na nową edycję, nowi natomiast będą musieli na zauważalne rezultaty trochę poczekać gdyż, jak twierdzi Marissa Mayer z Google: "Musi zostać zbudowana baza o historii zapytań". W związku z tym, najszybciej efekty zobaczą najaktywniejsi użytkownicy.

Więcej informacji: Google

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.