IDMnet i Ad.net zakup Q-net przyjmują do wiadomości
- Magdalena Górak,
- 17.06.2005, godz. 10:42
Ad.net czuje się spokojny. W jego ocenie mimo zakupu Q-net przez ARBOmedia nadal pozostanie liderem i to zarówno ze względu na wielkość swojego udziału w rynku reklamy online, jak i zasięg. Połączenie sieci jest wizerunkowo dużo bardziej istotne dla dotychczas drugiej największej sieci, IDMnet. $Zwarcie szyku i dalsza praca$ - tak podsumował reakcję swojej sieci, Adam Dyba z IDMnet.
Myślę, że kolegów z ARBO czeka jeszcze dużo pracy ze zmianą umów i przejęciem współpracy z witrynami z Q-net - dodaje.
Wątek umów pojawił się też w wypowiedzi Adama Kwaśniewskiego, dyrektora zarządzającego Ad.net. Zwrócił uwagę na ważny fakt - być może nie wszystkie zrzeszone dotychczas w sieci Qnet witryny zechcą popisać umowy z ARBOmedia. Niewykluczone, że jeśli już mają zmienić partnera - to rozejrzą się za innym niż narzucany. My w każdym razie jesteśmy otwarci na nowe znajomości.Adam Kwaśniewski zapytany co oznacza połączenie dwóch sieci dla Ad.netu żartuje: Zamiast czterech konkurentów mamy trzech. Łatwiej nam będzie uderzać.
Wiadomość "Qnet sprzedany".