80% wzrost obrotów HYPERmedia.
- Łukasz Dec,
- 13.08.2001, godz. 07:00
Agencja HYPERmedia zakończyła pierwsze półrocze 2001 r. z 2,6 mln złotych przychodu. W porównaniu z rokiem ubiegłym oznacza to 80% wzrost obrotów.
Na tak dobre wyniki firmy miało wpływ m.in. wygranie przetargów na obsługę firm ERA GSM i PKO BP S.A. - mówi prezes HYPERmedia. Zdaniem prezesa HYPERmedia, Sławomira Stępniewskiego, bieżący rok firma powinna zakończyć przychodem przekraczającym 6 mln zł.
Dla polepszenia jakości usług firma wdrożyła systemu SAM (Self Administration Manager). Ma to wspomóc pracę informatyków. Dzięki systemowi niezależnie od platformy systemowej i językowej HYPERmedia jest w stanie skrócić czas pracy nad serwisami klientów. Z SAM-a korzysta już serwis www.pkobp.pl.
Agencja HYPERmedia założona w 1996 r. zajmuje się tworzeniem aplikacji internetowych, hostingiem oraz marketingiem internetowym. Z usług firmy korzystają m.in. PKO BP, PZU, RTL 7, Softbank, Compensa Życie.