Google: zainwestujemy w Europie Środkowo-wschodniej

Planujemy poszerzenie naszej działalności na rynkach rozwijających się, a do takich należy między innymi Europa Środkowo-wschodnia, w tym Polska - powiedział dla Internet Standard James Cashmore, szef działu rynkowego w Google podczas corocznej, największej wystawy branży internetowej Internet World w Londynie.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Ważkim argumentem za wzmocnieniem swojej obecności w tej części Europy jest dla Google przede wszystkim dynamika wzrostu użytkowników sieci. Rosnąca rzesza internautów to dla nas bardzo dobra wiadomość, bo oznacza to, że mamy szansę zdobyć coraz więcej odbiorców naszych usług - podkreślił Cashmore - Mając na uwadze ten czynnik, entuzjastycznie podchodzimy do planów ekspansji.

Przedstawiciel Google nie chciał jednak podać żadnej konkretnej daty otworzenia przedstawicielstwa spółki w Środkowo-wschodniej Europie. Póki co nie wysyłamy jeszcze żadnego oficjalnego oświadczenia w tej sprawie, tym samym nie czuję się uprawiony do podawania jakichkolwiek szczegółów - odpierał pytania dziennikarzy James Cashmore.

Zapewniał jednak, że rynki zaliczane do rozwijających się - a w tym Polska - leżą w polu zainteresowania Google.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.