Idea: zmiana barw jeszcze w tym roku

Planowana od dłuższego czasu zmiana marki sieci Idea na Orange nastąpi do końca bieżącego roku - powiedział PAP Piotr Muszynski, szef pionu kontaktów z klientami w TP.

Zarządy obu sieci w kwietniu br. zawarły dziesięcioletnią umowę w sprawie licencjonowania francuskiej marki przez PTK Centertel. Będzie to kosztowało operatora 1,6% rocznych przychodów. Wypromowanie nowej marki wymagać będzie przeprowadzenia olbrzymiej kampanii reklamowej, której koszty szacowane są na dziesiątki lub nawet setki milionów złotych. Część analityków dosyć chłodno wyraża się o ekonomicznym uzasadnieniu wprowadzenia nowej marki. Kampania promocyjna prowadzona będzie także w sieci. Warto wspomnieć, że Centertel poradził już sobie z problemem domeny internetowej www.orange.pl - do niedawna należącej do Agencji Reklamowej Orange, której właścicielem jest Migut Media SA. Teraz domena należy już do Centertela, chociaż pod tym adresem nie działa jeszcze żaden serwis. Według nieoficjalnych doniesień prasowych, cena "odstąpienia" domeny przez Migut Media mogła sięgać 150 tys. euro.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.