Komentuj.pl, czyli internetowa księga skarg i wniosków

Działający od 4 miesięcy serwis Komentuj.pl, który pozwala na publikowanie i sprawdzanie komentarzy dotyczących danej firmy czy witryny internetowej zyskuje na popularności. Użytkownicy coraz chętniej żalą się bądź chwalą przeglądane strony WWW.

Pochlebstw jest jednak mniej niż skarg. Dotyczą one głównie funkcjonowania, publikacji treści bądź też wyglądu danej witryny. Każdy komentujący ma prawo wyrazić swoją opinię, a każdy ze skomentowanych podmiotów może spróbować się bronić.

Uruchomiliśmy Komentuj.pl z myślą o stworzeniu narzędzia do budowania świadomości konsumentów - zaznaczył Sławomir Mazan, pomysłodawca serwisu - System pozwala na błyskawiczne dodanie lub sprawdzenie komentarzy o jakimkolwiek podmiocie czy instytucji. Warunkiem jest jedynie posiadanie przez komentowany przez nas podmiot strony internetowej.

Jak zaznacza pomysłodawca Komentuj.pl, do tej pory ponad 1000 użytkowników pobrało tzw. "wtyczkę" do serwisu. Narzędzie to instaluje na pasku Internet Explorer dodatkowy przycisk, który po kliknięciu podczas przeglądania dowolnej strony powoduje otwarcie w nowym oknie komentarzy dotyczących tej witryny.

Więcej informacji:

http://www.komentuj.pl