Przesunięcia w grupie CR Media
- Magdalena Górak,
- 18.05.2005, godz. 11:06
Adam Wysocki, dotychczasowy dyrektor ds. obsługi klientów w sieci Adnet został nowym dyrektorem zarządzającym IMPartner. Dotychczasowy dyrektor - Krzysztof Nowański został pełnomocnikiem zarządu ds. rozwoju. Niedługo zmiany czekają również sam Adnet.
Interactive Marketing Partner jest agencją interaktywną i firmą specjalizującą się w e-mail marketingu, kreacji i planowaniu stron WWW oraz nowatorskich kampanii reklamowych, działaniach z zakresu Public Relations w internecie oraz marketingu wirusowym.
Nowy dyrektor zarządzający, związany z działem internetowym CR Media od października 2000 roku, wcześniej przez trzy lata kierował jednym z departamentów firmy Ma-Je-R, biura handlu międzynarodowego. Z siecią reklamową Ad.net jest związany od momentu powstania firmy. Adam Wysocki komentuje: Od kilku lat zajmowałem się głównie reklamą internetową od strony jej planowania oraz tworzenia nieszablonowych możliwości promocji w sieci. Przechodząc do agencji interaktywnej będę mógł przenieść wiedzę z poprzedniego pola działania na nowe zagadnienia, takie jak budowa serwisów WWW, narzędzi marketingu bezpośredniego oraz tworzenie profesjonalnych kreacji reklamowych.
Krzysztof Nowański, obejmie funkcję pełnomocnika zarządu ds. rozwoju i poświęci się pracy nad głównymi elementami nowej strategii IMPartner do których należy współpraca z firmą ebStream, twórcą bazującego na xml-u eDocumentu. Postanowiłem skoncentrować się całkowicie na tym zadaniu, ponieważ widzę w nim ogromny potencjał. - tłumaczy Krzysztof Nowański. Były dyrektor będzie również kontynuować prace nad rozbudową systemu Jet.Mail, narzędzia do e-mailingu.
Przejście Adama Wysockiego do IMP jest częścią większych zmian, o których Adnet będzie informował z początkiem czerwca. Nie planujemy utrzymania stanowiska Dyrektora ds. Obsługi Klientów - skomentował Adam Kwaśniewski z Adnetu.
Do moich obowiązków będzie należało bieżące zarządzanie firmą, kreowanie polityki sprzedażowej i rozwoju poszczególnych projektów. Mam nadzieję, że już niedługo będzie to widoczne na zewnątrz. Chcę by firma IMPartner znacznie mocniej zaistniała na rynku e-mailingu (obecnie obsługujemy kilka firm telekomunikacyjnych), serwisów WWW i kreacji reklamowych. Do osiągnięcia tego celu mamy bardzo dobre narzędzia, tylko muszą ujrzeć szerzej światło dzienne.
Do treści wiadomości w ramce dodaliśmy wypowiedź Adama Wysockiego.