VoIP dla firm

Korzystając z platformy Inotel, Energis będzie dostarczał firmom usługi telefonii internetowej. Zaletą takich połączeń są oczywiście niższe koszty, ale prezes Inotel zachwala również ich jakość.

Po podłączeniu do platformy Inotel firmy będą mogły telefonować za pomocą specjalnych aparatów telefonicznych zwanych IP Phone, bramek VoIP, do których można podłączyć dowolny aparat telefoniczny, lub przy pomocy słuchawek i mikrofonu podłączonych do komputera.

W skład platformy Inotela wchodzą system billingowy, system CRM oraz panel dla klientów, który zastępuje tradycyjną centralkę telefoniczną i oferuje szereg dodatkowych usług, czyli m.in. bieżące billingi, dostęp do danych na temat rozmów telefonicznych takich jak długość czy koszt połączenia, z którego numeru było wykonywane i do kogo. W standardzie oferowane są również takie usługi, jak odbieranie faxów i wiadomości z automatycznej sekretarki za pośrednictwem poczty elektronicznej, odczyt komunikatów przy pomocy syntetyzatora mowy, połączenia konferencyjne, ograniczenia połączeń wychodzących czy blokowanie niepożądanych numerów.

W platformie zostały wykorzystane najnowsze rozwiązania firmy Global IP Sound, które ma zapewnić jakość połączeń nie gorszą od tej znanej z telefoniii tradycyjnej.

Energis będzie oferował usługi telefonii internetowej za pośrednictwem swojej sieci partnerów, resellerów oraz samodzielnie.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.