Społeczności w Gadu Gadu, czyli serwis pokoleniowy komunikatora

Spółka będąca właścicielem Gadu Gadu SMS-Express.com uruchomiła w wersji testowej witrynę z grupami tematycznymi. Użytkownicy mogą wybrać odpowiadający im kanał i rozpocząć rozmowę za pośrednictwem programu z osobami, które znajdują się w tej samej grupie.

Jak na razie dostępnych jest 6 głównych kategorii tematycznych: Hobby, Kibic, Klasa, Fachowcy, We dwoje, Języki obce. W obrębie tych sekcji tworzone są podgrupy (np. użytkowników, którzy chcą porozmawiać w języku angielskim czy fanów jednej z drużyn piłki nożnej).

Jak podają przedstawiciele Gadu Gadu, serwis powstał specjalnie dla kilkumilionów użytkowników komunikatora. Każdy korzystający z programu może zaproponować własną kategorię tematyczną.

Generację GG można porównać do miejsca, w którym spotykają się internauci, zostawiają informację o sobie, własnych zainteresowaniach oraz potrzebach, zapraszając w ten sposób innych do rozmowy, już za pomocą komunikatora - skomentował Krzysztof Szalwa, szef Gadu-Gadu.

W serwisie otrzymamy również informację o liczbie użytkowników dostępnych w poszczególnych kanałach.

Generacja Gadu Gadu to kolejny krok komunikatora w stronę budowania społeczności. Wczoraj podczas premiery wersji testowej projektu w poszczególnych grupach rozmawiało kilkaset osób.

Więcej informacji:

http://generacja.gadu-gadu.pl