Brytyjskie IAB: raczej internet niż interactive

Brytyjskie IAB postanowiło przedefiniować swoje cele. Odtąd ma być nie tyle organizacją dla reklamodawców, co narzędziem promocji internetu.

Nowy dyrektor generalny brytyjskiego oddziału IAB Guy Phillipson nakreślił wczoraj pięciopunktowy program, z którego wynika, że głównym celem stowarzyszenia będzie przyciągnięcie nowych reklamodawców do internetu oraz zapewnienie jak najefektywniejszego wykorzystania tego medium przez osoby, które już mają w tej mierze doświadczenie.

W planach Guy Phillipson ma w planach zmianę nazwy stowarzyszenia z Interactive Advertising Bureau na Internet Advertising Bureau. Pośród pięciu zadań, jakie nowy szef brytyjskiego IAB wyznaczył swojej organizacji, znalazły się również następujące: edukacja reklamodawców co do możliwości budowania marki w internecie, pomoc w efektywniejszym wykorzystaniu wyszukiwarek w kampaniach reklamowych oraz przygotowanie sprzedawców na najgorętszy okres bożonarodzeniowy w historii internetowego handlu...