Taryfikacja iBilling poprzez Internet

Warszawska firma Telium zaczęła udostępniać własną platformę taryfikacyjną iBilling, umożliwiającą małym i średnim firmom analizę i rozliczanie kosztów rozmów telefonicznych poprzez Internet.

Platforma iBilling funkcjonuje jako internetowy system taryfikacyjny przeznaczony dla firm mających zakładowe centralki abonenckie. Oprócz tradycyjnego bilingu umożliwia ona analizę kosztów rozmów telefonicznych oraz ich oddziaływanie na bardziej racjonalne korzystanie z telefonów firmowych. Taka szczegółowa analiza może obniżyć rachunki telekomunikacyjne przedsiębiorstwa nawet o 20-40%.

System różni się od zwykłego bilingu operatora telekomunikacyjnego, gdyż pozwala na wyszczególnianie kosztów za korzystanie z telefonów, z uwzględnieniem struktury organizacyjnej firmy. Możliwość szczegółowej taryfikacji realizowanych rozmów z każdego aparatu w zakladzie sprawia, że pracownicy firmy, świadomi wykorzystywania systemu przez zarząd, ograniczają rozmowy służbowe (i prywatne) wyłącznie do niezbędnie potrzebnych.

W ramach systemu użytkownicy otrzymują dostęp do specjalnego panelu strony internetowej z poziomu WWW, za pomocą którego możliwa jest analiza kosztów połączeń w postaci szczegółowych raportów. Firma planuje zdobycie ok. 1000 korporacyjnych klientów do końca 2005 r. Więcej informacji w czerwcowym numerze NW.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.