Latitude czyli internet ważny w miksie
- Magdalena Górak,
- 20.04.2005, godz. 10:57
Media Planning Group (MPG) powołało nową jednostkę wyspecjalizowaną w komunikacji w mediach interaktywnych. Wykorzystując narzędzia Media Contacts, Latitude realizować będzie zintergrowane kampanie w internecie.
Niedawno pisaliśmy o wdrażanym przez Media Contacts systemie Intent Based Targeting. Dyrektor zarządzający spółki, Sławomir Kornicki nie chciał zdradzać szczegółów systemu. Przy współpracy z zewnętrznym podmiotem firma chciała zaproponować reklamodawcom kampanie bazujące na informacjach o zachowaniach danej grupy w internecie. Technika byłaby więc kolejnym wariantem metody bazującej na "targetowaniu behawioralnym".
Latitude, nowa komórka należąca do tej samej grupy MPG, ma się zająć kompleksową obsługą programów marketingu interaktywnego jako istotnego kanału w communication-mix. Ma między innymi korzystać z narzędzi oferowanych właśnie przez Media Contacts. Oferuje również tworzenie reklamowych kreacji internetowych czy pomiar skuteczności oddziaływania poszczególnych form kreacyjnych.
Jacek Dzięcielak CEO MPG w Polsce nie chce zdradzać szczegółów dotyczących nowych produktów, jakie zaoferuje Latitude.