Z outdooru w internet czyli nowy broker na rynku

Galposter uruchomił nowy dział zajmujący się planowaniem i zakupem powierzchni reklamowej w internecie. Na jego czele stanął były pracownik Wirtualnej Polski, Michał Dzienisz.

Galposter Online reklamuje się jako jedyny w Polsce broker internetowy, który w standardowej ofercie umożliwia klientom bieżące monitorowanie efektów prowadzonej kampanii oraz jej szczegółową postanalizę.

Przedstawiciele największych polskich brokerów internetowych dziwią się temu zapisowi. To jakiś archaiczny fragment. Obecnie wszystkie systemy dają takie możliwości - powiedział Tomasz Wileński, dyrektor sprzedaży brokera ClickAd.

Jacek Kołtonik, z departamentu Internet CR Media tłumaczy Takie narzędzia mamy od momentu powstania. To żadna rewolucja. Analizy w czasie rzeczywistym i analizy "postbuy" również mamy w standardowej ofercie. CR Media daje pełen i bezpłatny dostęp do takich statystyk.

Bezpośredni efekt kampanii Galposter Online monitoruje dzięki dwóm narzędziom: badaniu GemiusEffect oraz autorskiemu oprogramowaniu NetPlanner, które przetwarza dane dotyczące oglądalności witryn, średnim czasie wizyt, profilu użytkowników itp.

Według Galposter na jego korzyść działa fakt, że nie posiada własnej powierzchni reklamowej. Dla reklamodawców oznacza to gwarancję obiektywizmu. Dla wydawców - klarowne zasady współpracy. Zdaniem przedstawiciela nowego brokera, taką cechą nie mogą się pochwalić inne podmioty, w szczególności największy: CR Media posiadając własną sieć reklamową mają moim zdaniem skłonność do zaniżania udziałów portali. - powiedział Michał Dzienisz, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Galposter Online.

Za kluczowe obszary działalności Galposter Online, planowanie i realizację kampanii reklamowej odpowiada Anna Jakubowska, Account Manager. Dyrektorem departamentu internetowego Galposter Online został Michał Dzienisz, postać dobrze znana w świecie reklamy online. Jest byłym dyrektorem biura sprzedaży Wirtualnej Polski.

Spółka Galposter powstała w 1997 roku jako broker reklamy zewnętrznej w ramach Grupy Galicja. W najbliższym czasie planuje uruchomić kolejny dział - reklamy kinowej.