Google dopieści reklamowy biznes

Oferta usług reklamowych spółki jest jak na razie skierowana głównie do średniej wielości przedsiębiorstw. Usługi dla nich są w dużej mierze zautomatyzowane i stosunkowo tanie. Spółka Google postanowiła zachęcić do nich małe firmy.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Takie firmy często nie mają swojej internetowej witryny, a nawet jeśli, to rzadko korzystają z usług reklamowania się przy wynikach wyszukiwania.

Dyrektor Zarządzający spółki postanowił stworzyć produkty bardziej dopasowane do potrzeb małych firm. W tym celu Google zatrudniło dodatkowych bezpośrednich handlowców. Spółka udostępniła też API do swojego programu AdWords, dzięki czemu monitorowanie kampanii reklamowych w interencie jest prostsze.

Google zamierza aż 70% swoich funduszy inwestycyjnych przeznaczyć na usługi związane z reklamami przy wyszukiwaniu oraz na udoskonalanie samego wyszukiwania.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.