Nowy autoresponder dla e-marketingowców

Na rynku pojawiło się nowe rozwiązanie Wyslij.info dedykowane dla małych i średnich przedsiębiorstw służące do automatycznego wysyłania ofert handlowych przez internet. To odpowiedź na zaostrzenie filtrów antyspamowych.

Zwiększenie ilości filtrów antyspamowych, z których korzystają użytkownicy, spowodowało spadek zainteresowania działalnością marketingową przez email. Agencja e-marketingu Apivision.com udostępniła rozwiązanie, które ma przywrócić dawną świetność mailingu o charakterze komercyjnym.

Dostępne narzędzie nosi nazwę Wyslij.info i jest to zautomatyzowany system wielokrotnych autoresponderów (ang. follow-up autoresponder). Po zapisaniu potencjalnego klienta do listy mailingowej, Wyslij.info wysyła mu automatycznie odpowiedź z ofertą, a następnie we wcześniej zdefiniowanych odstępach czasowych przesyła kolejne wiadomości. System "pamięta" kto, kiedy i którą wiadomość powinien otrzymać.

"Taki system jest jednym z podstawowych narzędzi sprzedawców internetowych na świecie" - zaznacza Michał Śliwiński z Aprovision.com - "W samych Stanach Zjednoczonych tego typu serwisów jest wiele. W Polsce do tej pory go nie było, więc postanowiłem zapełnić lukę."

System automatycznie zamienia mianownik imienia i nazwiska na wołacz i w tej formie wysyła wiadomość do użytkownika. Jak zaznacza pomysłodawca rozwiązania, narzędzie rozróżnia też płeć odbiorcy po imieniu.