Proces za fałszywe "kliknięcia"

Firma Google wytoczyła proces wydawcy korzystającemu z jej programu Adsense za to, że ten generował sztuczne "kliknięcia" w reklamy. Przypomnijmy, że w tym programie Google płaci właścicielom serwisów za każde "kliknięcie".

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Od sierpnia 2003 Auction Experts International i jego założyciele - Sergio Morfin i Alexei Leonov - klikali w reklamy serwowane przez program Adsense na stronie swojej firmy Auction Experts i opłacali dodatkowo 50 osób, by robiły to samo. Google pozwało fałszerzy "kliknięć" za złamanie warunków umowy.

Eksperci przyznają, że problem fałszywego "klikania" w reklamy nie jest poważny, lecz chwalą Google za podjęcie szybkich działań, by ten proceder ukrócić. Google oczekuje finansowej rekompensaty i zwrotu wszystkich pieniędzy wpłaconych firmie Auction Experts.

W marcu br., aresztowano programistę, który szantażował Google, żądając 100 tys. USD za nieopublikowanie aplikacji generującej fałszywe "kliknięcia" w reklamy AdSense.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.