Jesienne zmiany w pakietach sieci reklamowych

Sieci reklamowe mają za sobą okres jesiennych porządków - do swoich ofert wprowadziły większe zasięgi kampanii reklamowych, powiększyły również pakiety biznes o kolejne witryny. Jak się okazuje, coraz więcej zapytań klientów dotyczy emisji reklam skierowanych do sektora MSP.

Sieć Qnet dociera teraz - w zależności od pakietu - do 100 tys., 200 tys. czy 300 tys. unikalnych użytkowników. Dodatkowo powiększyła Pakiet Biznes o stronę Biznespartner.pl, co sprawia, że Qnet ma już w swojej ofercie 10 witryn biznesowych. Karolina Kuczera, odpowiedzialna za sprzedaż w Qnecie, podkreśla, że sieć ujednoliciła CPM na wszystkich stronach dla poszczególnych form reklamowych. Wcześniej każda strona miała inne stawki.

Konkurencyjne sieci reklamowe też nie zasypiają gruszek w popiele. ARBOmedia na początku września wprowadziła pakiet ARBObiznes. Największy sprzedawany przez tę sieć pakiet dociera do 350 tys. unikalnych użytkowników. W ofercie są też pakiety o zasięgu 150 tys. i 250 tys. uu. Pakiet biznes obejmuje witryny: Gazetaprawna.pl, E-prawnik.pl, Podatki.pl, eGospodarka.pl.

W Adnecie istnieje kilka pakietów reklamowych w tym TOP 6, czyli pakiet 6 najlepszych witryn finansowych (ponad 500 tys. unikalnych użytkowników) oraz świeżo wprowadzony pakiet TOP MSP oferujący 12 witryn tematycznych, który dociera do ponad 300 tys. użytkowników. TOP MSP skierowany jest do reklamodawców zainteresowanych sektorem małych i średnich przedsiębiorstw. "Ostatnio coraz więcej zapytań klientów dotyczy emisji reklam skierowanych do sektora MSP, coraz częściej byliśmy proszeni o przygotowanie takiego właśnie pakietu" - zaznaczył Adam Kwaśniewski, dyrektor handlowy Adnetu - "Zdecydowaliśmy się więc wprowadzić go oficjalnie do oferty jako TOP MSP".

Sieć IDMNet ma również świeżą, bo poździernikową ofertę dla reklamodawców zainteresowanych sektorem małych i średnich przedsiębiorstw. Pakiet nazywa się MSPtarget i w jego skład wchodzi 25 witryn. Oferta ma się stale poszerzać.

Z kolei AdClick ma całkiem odmienną strategię. Krzysztof Łada, dyrektor zarządzający firmy tłumaczy: "Nasza oferta tym się różni od innych sieci, że nie tworzymy sztywnych pakietów, których celem jest często upchnięcie kilku poślednich tytułów pod sztandarem jednego znanego brandu. Z uwagi na ujednolicenie cennika, nasz klient może samodzielnie dobierać najbardziej odpowiadające mu pakiety." Krzysztof Łada przekonuje też reklamodawców, by kupowali reklamy na dobrze dobranych witrynach i nie dawali się skusić zniżkom o wątpliwej atrakcyjności, jakie oferują sieci przy zakupie pakietów.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.