Dwanaście minut z Google

Według Hitwise, firmy badawczej z Australii, z największych wyszukiwarek korzysta o 7% więcej internautów niż przed rokiem. Hitwise zbadała także średni czas, jaki użytkownicy spędzają na wyszukiwaniu.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Giganci jak Google, Yahoo! Search, MSN Search, czy Ask.com są coraz częściej w użyciu. W tym roku, w ciągu tygodnia, w jakim prowadzono badania, jeden na 14 internautów korzystał z jednej z popularnych wyszukiwarek.

Średni czas spędzany na wyszukiwaniu różni się w zależności od wyszukiwarki. Dla Google jest to 12 minut 31 sekund, dla Yahoo! czas ten wynosi 11 minut 24 sekundy, ale już dla MSN Search było to 7 minut i 8 sekund. Wyszukiwarki, które niedawno weszły na rynek są używane znacznie krócej. Na Snap.com internauci spędzają średnio 4 minuty i 57 sekund.

Badania przeprowadzono na 10 milionach amerykańskich internautów w ostatnim tygodniu października br.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.