Graj i oglądaj reklamy

Firmy Massive i inGamePartners zaoferowały reklamodawcom nowe możliwości - serwowanie reklam w czasie gier. Już 15 wydawców podpisało z Massive umowy. Pierwszą grą, w czasie której użytkownicy zobaczą reklamy będzie Mall Tycoon 2 Deluxe. inGamePartners również wprowadziła nowy produkt - możliwość prezentowania reklam w czasie gier online.

Wydarzenia
27 lutego 2017

Dowiedz się, jak planować skuteczne kampanie mediowe w internecie wykorzystując najświeższą wiedzę i nowoczesne narzędzia. Poznaj...

Zarejestruj się
28 lutego 2017

Chcesz wiedzieć, za pomocą jakich narzędzi możesz obiektywnie ocenić mocne i słabe strony Twojego serwisu pod względem SEO. Chcesz samodzielnie...

Zarejestruj się
14 marca 2017

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie najpopularniejsze portale jak Facebook, Instagram, Snapchat. Reguły, które...

Zarejestruj się
Zarówno Massive jak i inGame wprowadziły do gier kod, który pozwala na komunikowanie się aplikacji z reklamowym serwerem. W czasie gry serwer może emitować treści budujące markę jak i komunikaty reklamowe. Obie firmy chcę serwować reklamy na PC, telefony komórkowe, przenośne konsole i platformy do gier mające podłączenie do sieci. Massive koncentruje się na reklamach wyświetlanych na PC i konsolach, tymczasem inGame na reklamach w trakcie gier dostępnych na WWW. Obie firmy oferują dotarcie do grup docelowych wybranych według kryteriów demograficznych czy geograficznych.

Reklamowanie w czasie gry jest wciąż raczkującym przemysłem. Marketerzy patrzą na niego z nadzieją, bo dotarcie do kilku milionów graczy w Ameryce jest łakomym kąskiem. W Stanach Zjednoczonych niemal 10 mld USD wydawanych jest co roku na gry video. Według prognoz Yankee Group firmy w Stanach Zjednoczonych za 4 lata wydadzą na reklamy w grach ponad ćwierć mld USD. Rok temu było to tylko 10 mln USD.

Pozostaje tylko pytanie jak na reklamy zareagują sami gracze?

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.